❤ welcome to REEN AIEN BLOGGER , thxx for visited for my blogger hope u will interested with my blogger come join be my followers oke ❤

Thursday, November 11, 2010

awakk

hey awak , da 4 ari berturutturut lepaking dgn awak ann . hepy auww . tpi ksian kat awak , sbab xgf awak buad awak mcm uh . saya ta suke na cite psal ni sbab tana buad awak sedih lagii .awak , awak da byk nasihatkan saya . n da byk luangkan masa dengan saya .suke duke awak , serba sikit awak da kongsi dgn saya . saya hepy bile denga awak ckp hepy , n saya jgak sedih bile awak cakap awak sedihh . selama saya ngan awak , saya try tok faham awak , buad awak hepyy , layan pale awak yg gilerr gilerr uh an . :) hepyy ta terkata . pdehal dlm mase yg same , awak pon tahu saya tgh sedih lepas kcewa dgn sumone . ta sgke awak dapat bnde yg samee . ape yg saya bole ckp , mybe jodoh ta pnjangg an . tapi klau na d cakapkan jodh ta pnjang , smpai bile pon ta abes . eh kenape eh , bile dgn awak , stiap ptah perkataan yg awak cakapkan , saya titik beratkann . saya fikir abesabes . n sebab uh jgak , saya na brubah . saya hepy bile awak cakap awak na brubahh . alhamdulillah . awak , saya sayangg awak . :'(

No comments:

Post a Comment